Mts ta technix

Odnośniki
 
Niemożliwe jest zbudowanie solidnego fundamentu na piasku niepewności.

Zawieszenie gwintowane MTS Ta-Technix Eibach BMW 3 E36
Możliwa wysyłka cały Kraj wpłata 20zł / Pobranie 25zł



Mam cały asortyment MTS-Technik i TA-Technix. 40% na stanie magazynowym!



niniejsze ogłoszenie dotyczy:

Zawieszenia gwintowane marki Tuning-Art to wysokiej jakości produkt z Niemiec.

Produkty zostały docenione przez kierowców i zyskały uznanie na polskim rynku Jest niezbędnik dla każdego kierowcy który zaczyna swoją przygodę z zawieszeniem gwintowanym. Posiadają możliwość regulacji wysokości samochodu co umożliwia dostosowanie wysokości do warunków drogowych. Dodatkowo pomaga to dopasować wygląd pojazdu do zastosowanych felg. Zawieszenia gwintowane Tuning Art posiadają dobry stosunek jakości do cena. Do produkcji stosowane są wysokiej jakości materiały.Cena za 1 kpl.





Model: TAGWBM01



Pasuje do:

BMW E36 SEDAN COUPE CABRIO KOMBI (NIE PASUJĄ DO COMPACT)

ROCZNIKI 07/1992 - 10/1999

Silniki: wszytskie bez M3 (nie pasują do wersji 4x4),

Wyłącznie dla pojazdów bez NIVO (amortyzacja powietrzna)

W zestawie nie ma krótkich łączników stabilizatora, można dokupić w cenie 100zł / 2 szt

Maksymalny nacisk na przednią oś - 890 kg

Maksymalny nacisk na tylną oś - 1115 kg
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeAwf1.html



Mts ta-technix VW golf 4 iv mk4 części zawieszenie gwintowane
Witam.



Sprzedam części zawieszenia gwintowanego do VW GOLF IV.

Wszystko sprawne, nie uszkodzone.

Trzeba tylko wyczyścić, gdyż przeleżały zapomniane w garażu.

Wszystko to co widoczne na zdjęciach:



* komplet sprężyn przód (4)

* komplet sprężyn tył (2)

* komplet regulacja zawieszenia tył

* komplet nakrętęk regulacji wysokości zawieszenia

* dwa klucze do regulacji wysokości zawieszenia

* komplet górnych talerzyków

* podkładki między sprężyny

* osłona przeciwpyłowa

* odboje

* nakrętki, podkładki



Możliwa wysyłka.

Nie wysyłam za pobraniem.



Pozdrawiam.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh2KrX.html


Nakrętki do zawieszenie gwintowane gwintowanego gwint KW KONI FK
Na obecną chwilę brak rozmiaru 52x1,5



OGŁOSZENIE DOTYCZY NAKRĘTKI KONTRUJĄCEJ, POSIADAM TEŻ GŁÓWNE JAK I KLUCZE DO NAKRĘTEK



stalowa-ocynkowana do zawieszeń gwintowanych



nakrętki:

kontrujące - 45,00 zł

główne - 50,00 zł

główne z wysokim kołnierzem do tylnych regulacji - 55,00 zł

główne poszerzane (90mm) - 55 zł

główne duże (100mm) - 60,00 zł



Ceny przy kompletach fi80mm:

2 główne + 2 kontrujące - 180zł

4 główne + 4 kontrujące - 350zł

4 główne + 2 kontrujące - 270zł

4 główne - 190zł

4 kontrujące - 170zł



główna duża (fi100mm) - dopłata 5zł/szt

główna z podwyższonym kołnierzem dopłata - 5zł/szt



koszt wysyłki:

przy wpłacie na konto 10-15 zł (zalezy od wagi paczki)

za pobraniem 20-25 zł ( zalezy od wagi paczki)



Nakrętki są STALOWE-CYNKOWANE - nie będą rdzewieć i co najważniejsze nie będą się utleniać i zapiekać tak jak to jest w przypadku aluminiowych !!!



NAKRĘTKI DOSTĘPNE W ROZMIARACH:



- GWINT METRYCZNY 1,5 - ŚREDNICA AMORTYZATORA OK 52MM

( KW, KONI, SUPERSPORT, H&R, BILSTEIN, TA-TECHNIX, MTS, Żółte FK itp.)



- GWINT METRYCZNY 1,5 - ŚREDNICA AMORTYZATORA OK 54MM

( niebieskie FK, starsze gwinty KW, itp.)



- GWINT TRAPEZOWY 2.0 - ŚREDNICA AMORTYZATORA OK 52MM

( KW INOX z nierdzewki, itp.)



- GWINT TRAPEZOWY 2.0 - ŚREDNICA AMORTYZATORA OK 53mm

( nakrętki z wysokim kołnierzem do śrubunków pod tylne sprężyny w nowszych gwintach KW, WEITEC itp.)



- GWINT TRAPEZOWY 3.0 - ŚREDNICA AMORTYZATORA OK 52MM

( WEITEC )



PASUJĄ do takich gwintów jak:

- KONI

- KW

- H&R

- BILSTEIN

- OXO STYLE

- WEITEC

- SUPERSPORT

- FK

- FK EDITION

- EIBACH

- RACELAND

- GT CUPLINE

- TA TECHNIX

-MTS
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcW4fd.html


Karoseria na kolach e36 coupe 325i
Witam

Na,sprzedaż buda e36 coupe

Ori 325i

Wyspawana cała podłoga , mocowania wózka ,wzmocnione mocowania wahaczy

Podluznice proste

Buda kupiona z przeznaczeniem do driftu, jednak udało mi się znaleźć wymarzone e28 w bdb stanie ,dlatego sprzedaje tak jak stoi



Oczywiście papiery są ;)

Przeglądu i oc brak



Do budy dorzucam ;

Drzwi zdrowe z el. Szybami

Szyberdach elektryczny

Zawieszenie ta technix lub mts

Hamolce przednie i tylne ori 325i

Listwy,dużo listw.

Błotniki zdrowe przednie

Tylny zderzak mpak

Klapa

Półosie 325i

Dyfer 100%, Ori 325i

17' styling 89 - dla zdecydowanego klienta



Większość karoserii jest W podkladzie antykorozyjnym,

Miała iść do malowania
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgNAht.html


Golf 3 GTI MFA 2.0 8v Skóra
Na sprzedaż mam golfa 3 w wersji GTI z MFA pełny orginał po remoncie silnika i dołożeniu paru gratów . Nie widać tego na zdjęciach ale auto jest po gradobicu , obity jest prawie cały do okoła ale nie wygląda to zbyt tragicznie , każdy oceni to inaczej , mi to nie przeszkadzało więc nic z tym nie robiłem. Progi nie są w najlepszym stanie w niedługim czasie mogą być to wymiany , przyczyniła się do tego nie tyle rdza co jazda na glebie i progi zwalniające , na drzwiach i na tylnej klapie są ślady rdzy , podłoga jest w dobrym stanie ale gdyby został u mnie to przed zimą zabezpieczył bym ją jeszcze raz dla pewnośc. W środku fotele wymieniłem na skórzane kubełkowe , mają podgrzewanie ale nie podłaczone bo nie było mi potrzebne ponieważ golf zimę przestał w garażu , fotel kierowcy przetarty w standardowym miejscu i mała dziurka wypalona na tylnej kanapie prawdopodobnie od papierosa , po dopieszczeniu napewno wyglądały by jeszcze lepiej , cały sufit razem ze słupkami zrobione na czarno , wiadomo jak to przy samoróbkach znajdą się jakieś niedoróbki ale całość wyglada i pasuje do siebie bardzo dobrze.

Remont silnika obejmował:

-Wymiane pierścieni

-Wymiane panewek korbowodowych

-Wymiane całego rozrządu razem z rolką i pompą wody

-Planowanie głowicy

-Wymiane uszczelki pod głowicą razem z nowymi szpilkami

-Wymiane uszczelniaczy na zaworach

-Czyszczenie i dotarcie zaworów na nowo

-Wymiane popychaczy hydraulicznych zaworów

Po drodze wymienione wszystkie uszczelki i uszczelniacze:

-Uszczelka miski oleju

-Uszczelka pod pokrywą zaworów

-Uszczelniacz wałka rozrządu

-Uszczelki kolektora ssącego i wydechowego

Wymienione są również:

-Czujnik temperatury płynu chłodzącego

-Króciec wodny głowicy

-Termostat

-Regulator ciśnienia na listwie wtryskowej

-Czujnik temperatury oleju do MFA

-Świece Ngk 3 elektrodowe

-Przewody zapłonowe BOSCH

-Cewka zapłonowa Beru

-Kopułka i palec

-Olej 10w40 razem z filtrem

-Poduszka silnika pod skrzynią biegów

-Dołożona rozpórka TA-technix załozona przez poprzedniego właściciela , powiem tylko tyle że nie postarał się przy montażu



W golfie założone gwintowane zawieszenie MTS wersja gold która podobno ma nie rdzewieć , zawieszenie wymieniane pod koniec maja jak na tą chwile nakrętki kręca sie bez problemu i podejrzewam że nie będzie z tym problemu przez bardzo długi czas koszt jedyne 960 złoty razem z poduszkami i łożyskami .

W zawieszeniu i hamulcach są zrobione

-Tuleje na tylnej belce w tamtym roku

-Tarcze przód wentylowane

-Tarcze tył nawiercane

-Nowe klocki przód i tył wymieniane w maju

-Nowe przewody miedziane od pompy pod maską do tylnej belki

-Lożyska z tyłu w kołach ale prawe znowu jest do wymiany bo wyje



W golfie była zamontowana instalacja gazowa II generacji którą po remoncie silnika odłączyłem , z pod maski jest usunięte prawie wszystko oprócz sterownika i przewodu miedzianego do gazu , ważność butli skończyła się w kwietniu czyli następny własciciel ma dwie opcje albo zdemontować całkowicie instalacje i usunąc ją z papierów albo zamontować nową butle parownik i reszte gratów i jeżdzić dalej na lpg.



Jak na tą chwile do zrobienia/wymiany są:

-Aparat zapłonowy ponieważ od luzu na nim uszkodził się czujnik halla i na wolnych obrotach skacze i faluje raz mniej raz bardziej , podczas jazdy zupełnie w niczym to nie przeszkadza

-Lożysko w prawym tylnym kole ponieważ hałasuje

-Końcówki drązków kierowniczych niedlugo bedą do wymiany bo można wyczuć luz

-Kolektor wydechowy albo jest nie szczelny albo pękniety ponieważ po mocnym nagrzaniu słychać jak nieraz sobie zaćwierka i ogólnie wydaje dziwne dżwięki , nie wiem do końca co tam się z nim stało ale nie wnikałem w to bo mi to nie przeszkadzało ale pisze o tym żeby ktoś nie był zaskoczony

-Zbieżność i kąty zawieszenia przó bo po wymiane amortyzatorów nie robiłem tego

-Licznik nie wskazuje prawidłowo temperatury i ilości paliwa



Opłaty:

-Ubezpieczenie i przegląd 18.08.2016



Zapraszam do kontaktu w razie jakich kolwiek pytań odpowiem na wszystko auto mam od roku i znam je na wylot , jeśli nie odbiore to oddzwonie w razie czego prosze pisać sms.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgR7KX.html


Zawieszenie Gwintowane FK, Golf IV i pochodne, regulacja twardości
Witam, na sprzedaż zawieszenie gwintowane do Golf IV i pochodnych(a3,bora,octavia)



-Przód FK G2 z regulacją twardości

-Tył amortyzatory koni, sprężyny, regulacje FK.



Zawieszenie w bdb stanie, nakrętki kręcą się w palcach, komfort bez porównania z wyrobami mts czy ta technix...



Możliwa wysyłka...
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgQewz.html


Seat Cordoba SX 2.0 16v ABF - BananaRacing
Na sprzedaż mam dzisiaj Seata Cordobe SX z dość żwawą jednostką napędową 2.0 16v o oznaczeniu ABF.

Samochód jak widać został oklejony po części folią w stylu wyścigówek nascar z elementami nawiązującymi do żółtego koloru w firmie Wrap Collabo, nie ma osoby, która by się za nim nie obróciła.

Używam go na codzień, auto zadbane, wszystkie elementy eksploatacyjne wymieniane na bieżąco, a nawet częściej

(pedantyczne podejście) lista rzeczy, które zrobiłem zaraz po zakupie samochodu jest ogromna, ale odkąd posiadam ten samochód, a jest w moim posiadaniu 2gi rok, ani razu mnie nie zawiódł i bezproblemowo można w każdym momencie wsiąść i jechać bez obaw gdziekolwiek. Wiadomo samochód nie jest nowy,

ma kilka drobnych mankamentów, ale o nich najlepiej porozmawiać

na żywo i zobaczyć (nic nie mam do ukrycia, można zaglądnąć wszędzie, udostępniam też na oględziny kanał)

Teraz trochę bardziej technicznie:

Silnik ma nalatane 270 tyś km i nadal jest w bardzo dobrej kondycji,

czuć, że ma moc i się ładnie zbiera, przy tym jest oszczędny przez

instalację LPG (stag 4, butla do 2022 roku) mam gdzieś nawet wykres z hamowni na 154 KM i 180 NM także serię trzyma.

Zawieszenie powymieniane chyba wszystko co się dało z tulejek itp,

gwintowane zawieszenie przód MTS tył TA Technix w bdb stanie.

Hamulce przód i tył wszystko nowe, zregenerowane zaciski (tłoczki, gumki itp). Pełna obsługa silnika kable, świece wszystko jak w oryginale BERU, wiele pierdółek typu wszystkie poduszki silnika.

Samochód aktualnie stoi na 17 calowym kole Alutec Zero i Dunlopach SP Sport 205/40, przednie lampy to projektory ZKW (rarytas), zrobiony został wydech na dwóch tłumikach przelotowych

jest dość przyjemnie i trochę głośno na wysokich obrotach, ale przy 200 - pokaż numer telefonu -
0obr jest cicho :), w środku kierownica Personal (nardi) 350mm, pasy szelkowe Schroth w kolorze niebieskim, gałka zmiany biegów JDM neochrome, lakier niedawno zabezpieczony w ramach konkursu powłoką hydrofobową CrystalDew.

Samochód nie jest nowy, ani idealny, ma trochę mankamentów między innymi jest to lakier, ale najlepiej obejrzeć to na żywo i porozmawiać :) Jest kilka pierdół jak łatka na fotelu kierowcy ( przetarty fotel, ale nie rozwalony) i pewnie kilka innych drobiazgów do których ktoś się przyczepi a ja o nich po prostu nie pamiętam :)

Tak jak mówie nie mam nic do ukrycia ani też ciśnienia na sprzedaż samochodu, chociaż już powoli chciałbym zmienić na coś innego.

Zawracaczom tyłka dziękuje i osobom w stylu daje 7 tys i biore bez oglądania samochodu również, jeśli jest ktoś poważnie zainteresowany kupnem to nie szkoda mu pary groszy, żeby zadzwonić czy też przyjechać obejrzeć i wtedy na żywo podyskutować o wadach i zaletach :)

W tygodniu kontakt telefoniczny po godzinie 17.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhdp9R.html


Zawieszenie Cup Kit H&R GOLF 3 VENTO
Witam,

proponuję na sprzedaż kompletne zawieszenie obniżające na tył dla VW Golf 3, Vento od roku prod. 09.94, tj. cup kit H&R Cup-Kit 40864-4 Comfort-Suspensions.



Zawieszenie kupiłem jako nowe w grudniu 2013r. w VENOM SC (posiadam fakturę zakupu na przeszło 2000zł za cały kit), przejechało tylko ok. 9 tyś km w moim Vento 1.9TDI, którego jestem właścicielem już 7 lat. To odróżnia towar od oferowanych w ogłoszeniach kompletach o nieznanym wieku i dziesiątkach tysięcy przelatanych kilometrów.



Zawieszenie zapewnia obniżenie -40mm przy zachowaniu wygody podróżowania, idealne rozwiązanie dla lubiących OEM+ i najwyższą jakość. Kupując cup-kit nie ma problemu z żywotnością amortyzatorów przy obniżeniu (dla osób zastanawiających się nad zestawem typu KYB+Eibach) i nie jest to taczka typu TA Technix czy MTS.



W skład kompletu wchodzą:



2x gazowe amortyzatory + nakrętki

2x sprężyny progresywne

2x odboje i osłony

2x sprężyny talerzowe



Zapewniam możliwość wystawienia na allegro i wysyłki kurierem (19zł).



Zapraszam do kontaktu i zakupu.



Dla wyszukiwarki: obniżenie, gleba, gwint, gwinowane, KW, H&R, golf III, jetta.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaGJpb.html


KLUCZ do zawieszenia gwintowanego gwintowane gwint nakrętki KW FK AP
KLUCZ ocynkowany do zawieszeń gwintowanych



4 modele które obsłużą 99,9% nakrętek w dostępnych na rynku zawieszeniach



Pamiętaj u mnie po zakupie zawsze możesz uzyskać fachową poradę, jak się zabrać za zapieczone nakrętki !



Do każdej paczki dołączony jest paragon/ na życzenie Faktura VAT

wysyłka pocztą:

przy wpłacie na konto

ekonomiczna - 8 zł

priorytet - 10 zł

za pobraniem priorytet - 20 zł



( cena może się zmienić w zależności od ilości sztuk i tym samym wagi paczki)



wysyłka kurierem:

wpłata - 20 zł

pobranie - 25 zł



MODEL 1

do nakrętek o średnicy od około 78mm do ok 95mm

z aluminium, stali (kwadratowy ząb)

jest to najbardziej uniwersalny klucz



MODEL 2

nakrętki z tworzywa (półokrągły ząb)

(nowe gwinty KW inoxx, WEITEC, EIBACH, ABT sportsline )



MODEL 3

do nakrętek ze stali lub aluminium o średnicy od około 95mm



MODEL 4

do nakrętek ze stali lub aluminium o średnicy od 65 do 77mm



Wykonany jest z wytrzymałej stali NARZĘDZIOWEJ o oznaczeniu 18G2 - stal o podwyższonej wytrzymałości (oznaczone zgodnie z PN-86/H-84018)



Sprzedane już ponad 2000 sztuk



- wystrzegaj się kluczy które są robione ze zwykłej blachy, marnej jakości.



- Mają 6mm grubości. jest to 20% więcej materiału niż klucz 5mm !!!



- Gwarancja 24 miesiące na podstawie paragonu



- wszystkie narzędzia mają swoją wytrzymałość, tylko klucz prawidłowo



użytkowany, będzie dożywotnio regulował twoje zawieszenie !!!

- Klucze ,mają ocynk techniczny, nie jest to ocynk "dekoracyjny", który trzeba pokryć farbą bo zaraz się złuszczy.

- Klucze pasuje do praktycznie wszystkich zawieszeń

- Wycinany techniką laserową, nie tak jak inne wybijane na prasie

ze zwykłej blachy !!!

- Sprawdź opinię od setek zadowolonych użytkowników moich kluczy !!

Klucze pasują do takich gwintów jak (real foty):

- KONI

- KW

- ABT Sportsline

- H&R

- BILSTEIN

- OXO STYLE

- WEITEC

- SUPERSPORT

- FK

- FK EDITION

- SACHS

- FORMEL K

- EIBACH

- RACELAND

- GT CUPLINE

- JAMEX

- TA TECHNIX

-MTS

- JOM

- TEIN

- BS RACING



- AP ( po opiłowaniu łepka klucza na okrągło)

- itp. do wszystkich w których można zaczepić ząb klucza !!!!



osobiście używam ich do nakrętek o średnicy od około 65mm do około 110mm

Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6mw9j.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • romanbijak.xlx.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates